archiv
Učitelské noviny č. 30/2013
tisk článku

INTERAKTIVNÍ VÝUKA

Uplynulý školní rok byl pro žáky i učitele Základní školy v Golčově Jeníkově ve znamení projektu Interaktivní výuka přírodovědných předmětů v oblasti matematiky I. a II. stupně a fyziky a chemie II. stupně s využitím měřicích přístrojů Pasco.

Přihlášením se do projektu jsme chtěli oživit výuku matematiky, fyziky a chemie do podoby, která děti bude zajímat a zároveň přispěje k prohloubení znalostí a zájmu o tyto mnohdy neoblíbené předměty. Chtěli jsme, aby si každý žák mohl prakticky vyzkoušet, byť jen v podmínkách laboratoře, jak daný jev probíhá.

I samotná obsluha přístrojů od zapojení přes měření, uložení dat a jejich zpracování přibližuje děti k moderním technologiím, s nimiž se setkávají na každém kroku. Žáci se naučili pracovat v příslušných programech a sami vytvářet vlastní práce, kterými se prezentují před spolužáky.

Na závěr školního roku jsme připravili projekt pro děti 3., 4. a 5. tříd se zaměřením na základy fyziky a chemie. Odměnou nám byly rozzářené oči malých dětí a jejich úžas, se kterým sledovaly průběh jednotlivých experimentů.

Alena Víšková, ZŠ Golčův Jeníkov

< zpět do čísla
banners/univerzita_pardubice_2_390x60.png
reklama un

1333317600_seznamy-125x125-na-web-un-1.gif
reklama
akcent_09-19_125x125.gif
dekra_125x125-s.jpg
ucebnice
termaly_losiny_2020.jpg
anketa
Je čas pro zásadní změnu modelu maturitní zkoušky?
ANO
NE
NEVÍM
ano
ne
nevim
48%
31%
20%
chrudim_1_240x100.gif
linka_duvery_240x100.jpg
© Copyright 2010 - 2020 Učitelské noviny, ČTK / realizováno: manilot.cz