archiv
Učitelské noviny č. 2425/2004
tisk článku

Kam patřím?

Závěr dubna byl pro naši školu výjimečný. Každý ročník 1. stupně zpracovával formou projektu jedno téma: 1.ročník – naše třída, 2. ročník – naše škola, 3. ročník – naše město, 4. ročník – naše vlast, 5. ročník – naše sousední státy. Co děti zaujalo?


Žáci 1. ročníku: Líbilo se mi počítání schodů. Hráli jsme si a přitom se učili.(Eva) Mně se líbilo, jak jsem vyráběl model školy.(Patrik) Hezky jsme si pomáhali. (Anička) Nejvíc se mi líbilo, jak jsme pracovali ve skupinkách.(Anička)

Žáci 2. ročníku

Dnes je takový zvláštní den, protože se neučíme tak, jako jindy. Je to pro mě ale nejkrásnější den v roce. Líbilo se mi, jak jsme sestavovali obrázek školy a jak Vojta počítal okna. Na mapě Kolína jsem vyhledal naši ulici a také ulici, kde je naše škola. Psali jsme, jak dlouho jdeme do školy, kdo má cestu nejkratší a kdo nejdelší. Také jsme pracovali se žákovským desaterem. Líbilo se mi pracovat ve skupině. A taky bych chtěla poděkovat paní učitelkám , že to pro nás všechno vymýšlí a děti se podle toho učí.

Žáci 3. ročníku

Já jsem si přinesla knížku Kolín ve fotografii a nějaké pohledy a vystříhané články z časopisů. Pak jsem si ještě něco stáhla z internetu. Myslím, že ze začátku jsme si z toho dělali legraci a potom jsme zjistili, že to nebylo jednoduché. Dozvěděla jsem se o Kolíně věci, o kterých jsem vůbec nevěděla. Bylo to zajímavé a poučné. Také jsem se naučila hezky rovně nalepovat. Ve skupině se mi pracovalo dobře a naučili jsme se, že ve skupině se dá pracovat líp než sám. Naše skupina měla hodně věcí dobře a paní učitelka nás pochválila. Nejtěžší pro nás bylo napsat pěkné věty. Některé skupiny by se ale měli zlepšit. Ostatní třídy se mi také líbily, hlavně páté, ty měly Evropu a měli to pěkně nakreslené. Muselo to být těžké. Byl to hezký den.

Žáci 4. ročníku

Na projektový den jsme se připravovali dlouho před tím, než nastal. Mohli jsme se zapsat do různých skupinek na různá témata. Když projektový den nastal, všichni jsme přinesli nashromážděný materiál, s kterým jsme pracovali a různě ho třídili, lepili, podtrhávali, kreslili a všelijak zpracovávali. Myslím, že se nám práce na téma historie zdařila. Když paní zástupkyně naši práci vybrala, tak jsme se s holkama až rozkřičely radostí. Šly jsme ji vyvěsit do 1.pavilónu a mohly jsme se podívat na práce ostatních tříd. Byly moc hezké.
(Denisa Šindelářová 4.B)

Naše skupina si vybrala téma „Náš kraj“. Potřebný materiál jsme našli na internetu a v knihách. Pro pár informací jsme také zajeli do Psího domova. O něm a o podnebí Kolínska jsem psala já, Markéta zjistila vše o významných místech Kolína a okolí. Týmová práce se mi líbila, na všem jsme se dokázali dohodnout. Na začátku jsme se trochu zdrželi, protože jsme dlouho přemýšleli, ale pak jsme všechno dohnali.
(T. Holíková 4.C)

Žáci 5. ročníku

Cílem projektového dne bylo vytvořit plakát na téma naše sousední státy – jejich kultura, jazyk, příroda, obyvatelé atd. Připravili jsme si encyklopedie, atlasy a další naučné knihy, z kterých jsme čerpali informace. Naše práce se mi velmi líbila. Důležité bylo, že jsme pracovali společně. Práce se povedla všem skupinám, bylo to velmi zajímavé a poučné.
( K.Tvrdá 5.A)

Tento den byl pro mě moc zajímavý, protože jsem se dozvěděla spoustu nových věcí. Jako například státní vlajky, spoustu nových slov v jiném jazyce, něco nového o hudbě, výlet po Evropě. My s Luckou a Eliškou jsme se na začátku trochu hádaly, ale pak jsme se udobřily. Byl to prostě super den. Doufám, že si ho zase někdy zopakujeme.
(J.Čtverečková 5.C)

libuše Hovorková,
7. ZŠ Kolín

< zpět do čísla
banners/un_390x60_rmj.jpg
reklama un

1333317600_seznamy-125x125-na-web-un-1.gif
reklama
akcent_09-19_125x125.gif
dekra_125x125-s.jpg
ucebnice
termaly_losiny_2020.jpg
anketa
Je čas pro zásadní změnu modelu maturitní zkoušky?
ANO
NE
NEVÍM
ano
ne
nevim
48%
32%
20%
chrudim_1_240x100.gif
linka_duvery_240x100.jpg
© Copyright 2010 - 2020 Učitelské noviny, ČTK / realizováno: manilot.cz