archiv
Učitelské noviny č. 45/2013
Úvodník

Téma týdne

KDY SE ROZPOUTÁ BOUŘE?

O problému nedostatečné kapacity školních družin se moc nemluví. Zatím.

Aktuálně

VÝSLEDKY NAŠICH ŽÁKŮ SE V MEZINÁRODNÍM ŠETŘENÍ ZLEPŠILY

Patnáctiletí školáci opět nejlépe dopadli v přírodovědné gramotnosti

Zeptali jsme se

ZÁKLADEM JE DŮVĚRA

O zkušenostech kariérního systému jedné ZŠ

Profil

JEDEN MYSLÍ HLAVOU, JINÝ RUKAMA

SOU Hluboš nabízí vzdělání oběma

Jak to vidí

Odborníci radí

Reflexe

DARWINŮV MODEL PLATÍ, ALE JEN OMEZENĚ

I teorie o vývoji druhů prochází svou evolucí

Sonda

NEVEŘEJNÁ SCHŮZKA O VYHLÁŠKÁCH

Znovu se hraje o budoucnost dětí s lehkou mentální retardací

KAŽDÝ DESÁTÝ ŽÁK MÁ S MATEMATIKOU VELKÉ PROBLÉMY

Vyplynulo to z výsledků zkoušky celoplošného testování

Ohlasy

JSOU PLATY NEJVĚTŠÍ PROBLÉM?

R. Švancar, UN 40/2013

ŠPATNÉ NEJSOU DĚTI, ALE METODY VZDĚLÁVÁNÍ

Oldřich Botlík a David Souček, Kalibro, UN 35/2013

Dopisy

< zpět na ročník
banners/1598997600_uspesny-web_390x60.gif
reklama un

1333317600_seznamy-125x125-na-web-un-1.gif
reklama
1543878000_mikroskop.gif
ucebnice
1599602400_okentes.gif
anketa
Pomůže Strategie 2030+ změnit školství k lepšímu?
ANO
NE
NEVÍM
ano
ne
nevim
38%
35%
27%
janacek_2_240x100.jpg
linka_duvery_240x100.jpg
© Copyright 2010 - 2020 Učitelské noviny, ČTK / realizováno: manilot.cz