archiv
Učitelské noviny č. 06/2004
KOMENTÁŘE

PUBLICISTIKA

Integrace mentálně postižených již není experimentem

Ředitel může rozhodnout, aniž by musel žádat o souhlas MŠMT

Přihlásit se ke studiu není snadné

O úskalích dalšího vzdělávání pedagogů

VOŠ: Chceme speciální zákon

Školský zákon je voškám těsný

Hodnocení vzdělávání podle představy ministerstva školství

MŠMT připravuje svou vizi státem řízené evaluace

Vy se ptáte, MŠMT odpovídá

Pracovníci MŠMT reagují na odezvu škol, kterou vyvolal pokyn k udělování výjimek

ZRCADLO PRAXE

K úskalím celoplošného testování žáků v zahraničí (2. část)

K. Rýdl, Fakulta humanitních studií, Univerzita Pardubice

< zpět na ročník
banners/1598997600_uspesny-web_390x60.gif
reklama un

1333317600_seznamy-125x125-na-web-un-1.gif
reklama
1543878000_mikroskop.gif
dekra_125x125-s.jpg
1597960800_mascotte_125 x 125.jpg
ucebnice
1599602400_okentes.gif
anketa
Pomůže Strategie 2030+ změnit školství k lepšímu?
ANO
NE
NEVÍM
ano
ne
nevim
40%
33%
27%
evvoluce.png
linka_duvery_240x100.jpg
© Copyright 2010 - 2020 Učitelské noviny, ČTK / realizováno: manilot.cz