archiv
Učitelské noviny č. 45/2003
KOMENTÁŘE

Rozpočtové paradoxy

Jaroslava Štefflová

PUBLICISTIKA

Vyhladovělé univerzity byly symbolicky pohřbeny

Poslanci mohli ve Sněmovní sledovat funus

Rozhodnou o existenci škol čísla, nebo kvalita?

Koho zasáhne nový pokyn MŠMT o udělování výjimek

Vláda přijala jeden ze školských zákonů

O podrobnostech připravované normy hovoříme s náměstkem ministryně školství J. Mullnerem

Rušení škol zrušilo radnici

Občané Prahy 3 čekají, co udělá s optimalizací nová koalice

Celoživotní vzdělávání na plný úvazek

ISŠ v Českých Velenicích vzdělává víc „rekvalifikantů“ než žáků denního studia

DOPISY

Gymnázium a speciální škola společně

(L. Šikulová, Speciální škola Svitavy)

Cvičný úkol cvičného učitele

(Učitelé Gymnázia J. A. Komenského v Dubí u Teplic)

Nevědět je špatné, nechtít vědět je horší

(H. Entlerová, ředitelka Ekogimnázia Praha o.p.s.)

< zpět na ročník
banners/1558389600_patron-deti_390x60.jpg
reklama un

1333317600_seznamy-125x125-na-web-un-1.gif
reklama
akcent_09-19_125x125.gif
1543878000_mikroskop.gif
1572822000_stredoskolak_125x125.jpg
ucebnice
okentes_2019_3.gif
anketa
Je čas pro zásadní změnu modelu maturitní zkoušky?
ANO
NE
NEVÍM
ano
ne
nevim
48%
32%
20%
cti2a
linka_duvery_240x100.jpg
© Copyright 2010 - 2019 Učitelské noviny, ČTK / realizováno: manilot.cz